vrijdag 29 januari 2010

Eerste naailes!

Voor mijn verjaardag kregen mijn nicht San een kadobon van mijn ouders om 10 naailessen van mijn moeder te krijgen. Gisteren was dus de eerste les en hebben we een schattige tas gemaakt! San vond dit patroon op de site van eloleo, waar heelveel leuke indeetjes opstaan! We gaan er zeker nog meer dingen van maken. De volgende les gaan we een kussensloopje maken, dus gaan we ook een rits inzetten.

De eerste les ging goed en ben tevreden over het eindresultaat, nu moet ik alleen nog wat rechter leren stikken, maar dat komt vanzelf wel denk ik!

San maakte een leuke collage en waarom iets nieuw maken wat er al zo leuk uitziet? Dus hierbij dezelfde collagefoto als op haar blog ook staat!

2 opmerkingen:

  1. Het was echt zo ontzettend leuk! Ik vind het echt een waanzinnig leuk verjaardagskadootje! Ik verheug me al op de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dinsdag de volgende les! ik heb er erg veel zin in...Ik kan niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen