vrijdag 29 januari 2010

Mijn knutselplekkie

Ik wil jullie graag laten zien waar ik meestal sit te knutselen, ik wil graag nog wat meer planken aan de muur zodat ik daar al mijn aparaten ook nog op neer kan zetten, zo heb ik plek dat ik lekker kan knutselen en kan er ook nog iemand bijzitten om mee te knutselen, zoals mijn nicht san of een van de kids van mijn vriendin Lilian!

Mijn bureau:


En dit zijn de kasten waar al mijn knutselspulletjes in opgeborgen zitten, allemaal netjes in kratjes van Ikea die een beetje transparant zijn zodat ik alles goed terug kan vinden! Het schilderij boven de kasten heeft de opa van Ric nog gemaakt, die moest een speciaal plekje krijgen zodat ik er elke dag naar kan kijken!

1 opmerking:

  1. Wauw! Dat ziet er echt heel mooi uit, met die planken. Zo heb je nog meer ruimte! ik kom snel weer eens kijken (en knutselen natuurlijk...)

    BeantwoordenVerwijderen