maandag 22 maart 2010

Hartjes

Vorige week maakte ik voor een spel dat we tijdens ons weekendje weg deden leuke kado's. We moesten allemaal zorgen voor 3 kado's van 3 euro of minder. Ik besloot 3 kado's zelf te maken. het eerste kado dat ik maakte was dit:


Verder maakte ik een mooi mini album in grijstinten. Hier ben ik helaas een foto van vergeten te maken. het derde kado daar ga ik morgen een foto van plaatsen.

Ik moet zeggen dan mijn vriendinnen allemaal erg enthousiast reageerden toen ze zagen wat ik allemaal had gemaakt. Iedereen had zijn best gedaan om iets leuks te kopen en ook iedereen had wel iets gewonnen of gekregen. Het was een erg leuk, spannend en avondvullend spel!! Het was zowieso een erg geslaagd weekend, gelukkig kon ik ondanks de pijn wel met bijna alles meedoen en hebben de meiden me allemaal geweldig geholpen en verzorgd! We hebben ook lekker met zijn allen geknutseld, daar volgen ook nog foto's van deze week.

Liefs Tanja

1 opmerking:

  1. Wat een leuk kadootje! Dat zal zeker in de smaak zijn gevallen! Ziet er erg leuk uit.
    Heb jij ook leuke kadootjes gewonnen?

    BeantwoordenVerwijderen