dinsdag 30 maart 2010

nieuwe verslaving

Jawel het is een feit....ik heb er een nieuwe verslaving bij...vind het naaien zo leuk en dan vooral de leuke stofjes die er te koop zijn. Vandaag wilde ik voor lint en kant kijken...nou daar was niet veel in te vinden hier in de stoffenzaken. Wel leuke stofjes gescoord. Wordt helemaal blij als ik al die leuke stofjes met stipjes ruitjes en bloemetjes zo bij elkaar zie. Heb dus maar weer wat meegenomen, heb nog zoveel leuke ideetjes over wat ik wil gaan maken....kan maar wat stof op voorraad'hebben dan! Voor tassen etui's vlaggenlijnen en meer van dat soort zaken!!!

Zie hier, de buit van vandaag ;)


Nu alleen nog een fotocamera waarmee ik WEL scherpe foto's kan maken...

Liefs Tanja

1 opmerking:

  1. Wat een leuke stofjes weer! We moeten er snel wat leuks van gaan maken. Hopelijk volgende week donderdag...

    BeantwoordenVerwijderen