donderdag 8 april 2010

Naailes 4

Vandaag hadden San en ik weer een naailes. Na vele weken bijkomen van mijn operatie wilde ik nu wel weer iets maken. Ik zocht een leuk project dat niet al te veel werk zou zijn en kwam uit op de blog van Miekks. Daar vond ik een leuk etui voor een bril. Ook san vond dit een leuk idee. Na het uitzoeken van de stofjes (wij besloten 4 banen stof te gebruiken in plaats van 2 banen) en lint en kant gingen we aan de slag! Alletwee op ons nieuwe naaimachine. Nou ik moet zeggen het was weer een erg gezellige "les".

Zie hier het resultaat (met dank aan San voor het maken van de foto's en de collage....moet er aan denken volgende keer ook foto's van jou te maken terwijl je bezig bent!)


En dit is het eindresultaat: Links van San en rechts van mij.


Ik ben aan het eind van de les begonnen aan een stoffen vlaggenlijn die ik wil maken voor de communie en verjaardagen bij mijn vriendin Lilian. Dus dan weten jullie ook al wat ik in mijn volgende les (dinsdag 13 april) ga afmaken.

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Is het al dinsdag? Ik heb er nou al zin in! Ik heb al een patroon gevonden voor een laptoptas. Ik ben ook erg benieuwd naar je vlaggenlijn. Je had er echt hele leuke stofjes voor uit gezocht. Hihi de rommel was deze keer wel heel erg he? En je moeder geeft nergens om! ik heb ook al zin om lekker op stofjesjacht te gaan. Misschien kunnen we dinsdag een datum prikken. Ik ben echt heel blij met mijn brillenhoesje. Har vond hem ook erg leuk! Ik zal mijn moeder gaan vragen welke kleuren ze een laptoptas wil, want de eerste is voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen