donderdag 22 april 2010

Resultaat!

Goedemorgen!

En ja....het is weer licht! Dus even een foto maken van het resultaat van mijn naaiprestatie van gisteren avond! Vind het zo leuk om lekker bezig te zijn op de naaimachine!!!

Ik heb gisteren met restjes stof dat ik nog had liggen dit briletui gemaakt. Gewoon allemaal punten stof aan elkaar genaaid en daarna het lapje op maat gemaakt door boven en onder een strook pip stof te naaien. Eigenlijk is het best makkelijk om te maken! Zie ook HET LABEL!!!! Leuk hè!


Er moet nu alleen nog een koord en stopper aan het etui zodat mijn zonnebril er niet uit valt.

Nou na het etui had ik nog geen zin om te stoppen. Ik maakte ook dit hart, nu op een andere manier als de vorige keer. Ik maakte namelijk het lint nu vast met een knoopje. Ik vind het leuker uitzien....en dan weer dat labeltje aan de zijkant.


Nu moet ik haasten, heb zo naailes! Joepie!!!

Tot snel!

Liefs Tanja

Geen opmerkingen:

Een reactie posten