donderdag 15 april 2010

Sjors jarig!!

hallo allemaal!

Vandaag is Sjors jarig! Gisteren vierde ze haar feest en zijn we richting Tilburg gegaan! Rond 16.00 kwamen we aan en het feestvarken kwam meteen naar ons toe rennen! ze was echt jarig en glunderde helemaal. Na het uitpakken van de kado's konden de kaarsjes uitgeblazen worden. Daarna lekker een stuk taart gegeten en lekker buiten in het voorzichtig doorbrekende zonnetje gaan zitten. Daar hebben we de hele middag onder het genot van een drankje en hapje zitten kletsen en ondertussen heb ik genoten van alle kinds die er rondliepen! Sjors had 2 kindjes uitgenodigd voor haar feestje. Haar beste vriendje Jesse was ook van de partij!

Na een lange dag en na een lekker bord spaghetti en salade mochten Mikki Sjors en Jesse in bad. Dat mochten oma en ik doen en onder luid gespetter werden de kinderen gewassen! Het was een groot waterballet in de badkamer! Daarna lekker afdrogen en Mik en Sjors in de pyjama gehesen! Jesse werd fris gewassen thuis afgeleverd en wij gingen weer richting het zuiden van het land! Het was weer heerlijk om de meiden te zien en knuffelen! Een leuke dag!


Nu ga ik hier in huis even opruimen en dan hoop ik morgen weer tijd te hebben om lekker te knutselen! Ik heb er zo'n zin in om allemaal leuke dingen te maken!

Tot snel maar weer!

Liefs Tanja

1 opmerking:

  1. Dat ziet er erg gezellig uit! Wat heeft Sjors toch een heerlijk gezichtje, je ziet haar gewoon genieten! Vond ze de kadootjes leuk? Je hebt er een leuke collage van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen