zondag 4 april 2010

Vrolijk pasen!

Hallo!

Vanaf woensdag avond zijn mijn nichtjes Mikki en Sjors (7 en bijna 3 jaar) aan het logeren bij opa en oma (wonen hier om de hoek). Drie keer raden waar ik de afgelopen dagen dus veel te vinden was!!! Gisteren hebben we met zijn allen paaseieren versierd. Het was erg leuk om dat na jaren weer eens te doen! Mikki moest eerst wat op gang komen en ging daarna heel creatief aan de slag. Sjors die vond het meteen helemaal geweldig en was met haar tong uit haar mond druk in de weer! We hebben met zijn allen een grote schaal vol eitjes gemaakt! Vooral opa die liet zich weer van zijn creatieve kant zien! Tante Tanja was erg druk met foto's maken!

De buit van een uurtje schilderen:


Zie hier....iedereen druk aan het "werk"....


Na het schilderen was Sjors moe en die ging even slapen....wij aten een broodje met daarop...juist een gekookt eitje! En een plakje kaas...mjam!

Vanmorgen had ik de meiden gevraagd om hier chocolala eitjes te zoeken...Sjors kwam al met een grote grijns op haar gezicht binnen. Die is net als haar tante dol op chocolala....
Hier de buit van een 5 minuutjes door het huis hollen:


Tja helaas regende het, dus die paashaas is in huis in de weer geweest met verstoppen...

Nou morgen is Ric de hele dag met een tournooi mee aan het golfen, dus ik hoop dat ik dan effe lekker aan het knutselen kan gaan! En donderdag, dan staat er weer een naailes op de planning!!! Leuk, leuk leuk....

1 opmerking:

  1. Wat een leuke foto's! Het ziet er erg gezellig uit. En die chocolade ... Die zit volgens mij in de familie ;)
    En donderdag! Ik heb er zin in!!!!

    BeantwoordenVerwijderen