zondag 30 mei 2010

Bloemschikken

Hallo!

Gisteren stond er weer een ochtend bloemschikken op het programma. Ik doe dit trouwens in Belfeld in een heel leuke winkel Ambiente! We hebben in hele leuk zinken schaal een bloemstuk gemaakt in een voor mij erg favoriete kleur paars! Niet de hele schaal is met het bloemstuk gevuld, maar onderin zit een flinke plens water met daarin leuke waterplantjes! Een super leuk idee vond ik en ook erg fijn als het weer wat warmer is (wat nu helaas niet het geval is!), dan hoef je er niet zo om te denken om de boel water te geven! Nu heb ik over iets meer als twee weken weer workshop en dan is het een hele tijd afgelopen! Ik denk dat ik me dan voorneem om elke maand zelf iets leuks te maken. Ik vind het erg leuk om te doen en ook leuk om iets met verse bloemen op tafel te hebben!


1 opmerking:

  1. Dat ziet er wee erg mooi uit. Ik hoop echt dat ik een keer mee kan gaan. Het ziet er altijd erg gezellig uit bij jou op tafel.

    BeantwoordenVerwijderen