vrijdag 28 mei 2010

Leuk fotobord!

Hallo!

Op de kreadoe van 2009 heb ik samen met San een mini workshop gevolgd waarin we een kanvas hebben bekleed met stof en lint. Zeer makkelijk te maken en erg leuk om foto's tussen te klemmen. Omdat het lint was losgeraakt en de roosjes nog niet goed vastzaten stond het bord in een hoek van mijn kntselparadijs te wachten om afgemaakt te worden! Nou vandaag heb ik geklust in mijn kamer en kwam ik het bord weer tegen. Ik heb het apart gezet en na het klussen ben ik het meteen af gaan maken! En nu hangt het al in het kleinste kamertje van het huis met foto's van onze nichtjes erop!

Zo ziet het bord eruit:


En zo met foto's:


Dit is een detail van de roosjes:


En de aanleiding om het bord af te maken was een klusje dat ik wilde doen in mijn hobbykamer. Ik trommelde mams op en samen hebben we een tweede plank van Ikea opgehangen zodat mijn bureau's fijn leeg zijn en mijn naaimachine kan blijven staan.
Opgeruimd staat netjes! Nu de kasten nog een keer uitmesten zodat ik plaats krijg om alle lapjes die ik al heb verzameld kan opbergen.


Morgen heb ik weer cursus bloemschikken! Ben benieuwd wat we gaan maken! Morgen volgt een foto van mijn werkstuk hoor!

Groetjessss Tanja

2 opmerkingen:

  1. Wat toevallig dat jij het fotobord op je blog hebt gezet! Ik ben deze week bij de Action geweest en daar heb ik een groot schildersdoek gehaald. Ik wilde er nog een maken om op mijn hobbykamer te hangen. Dat was trouwens een leuke dag he? Ik verheug me nou al op de volgende keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Tanja,
    Wat waanzinnig mooi, zo'n bord!
    Echt heel erg leuk en zo mooi gemaakt!!
    Lief zeg met die foto's erop.

    jij kunt ook alles he, zo'n mooi bloemstuk, dat is toch een heel andere techniek dan kralen, foto's lapjes ed.
    Ik ben verder helemaal niet jaloers hoor, hihihi

    kus

    BeantwoordenVerwijderen