zondag 9 mei 2010

Van alles en nog wat!

Zo nu even een lange post met allemaal foto's van wat ik deze week allemaal gemaakt en gedaan heb!

Allereerst iets dat ik niet zelf gemaakt heb, maar wel heb aangestoken. Mijn moeder vind de tassen die ik maakte zo leuk dat ze er voor de kleinkids Mikki en Sjors ook een wilde maken. Ze maakte hem naar het model dat we in een naailes maakten en paste dat aan. Iets minder hoog en voor Sjors ook nog iets verkleind. Een rits erin met gelukspoppetje eraan en ook een verstelbare band (ze zijn dus op de groei gemaakt!). De meiden waren er apetrots op, want ik stelde voor er ook hun naam op te zetten. Dat vond mams een goed idee.
Het resultaat:


Ik ben eigenlijk de hele week met van alles en nog wat bezig geweest. Op de naaimachine dan vooral! Afgelopen donderdag ging ik bij mijn vriendin op bezoek. Ze stond op de camping en het was niet zo'n geweldig weer! Ze verwent mij zo vaak met de meest lieve kado's dat ik graag iets terug wilde doen. Ik maakte speciaal voor haar een tas, briletui en sleutelhanger. Op het briletui gebruikte ik heel mooi kant dat ik een tijdje geleden van haar kado heb gekregen.




Gisteren en vandaag was het molendag en gisteren was bij de gitstapper molen hier in de buurt een kleine markt. Ik sta hier 2 keer per jaar. Helaas was het weer niet zo denderend en dus was het helemaal niet druk. Wel had ik erg leuke dingen gemaakt, maar er komt vast nog een gelegenheid om die te verkopen.
Een leuke tas met rits:


En natuurlijk hartjes....





Zo dat was het wel zo'n beetje deze week. Ik heb ook nog de nodige bloemetjes gehaakt, maar deze heb ik niet gefotografeerd!.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Lieve Tanja!!

    Ik ben zo blij met je Tas, ik krijg het ene na de andere compliment en mijn moeder vond hem ook zo geweldig!

    De brillenhoes gebruik ik eigenlijk voor mijn iphone terwijl ik ook altijd brillen heb losslingeren in mijn tas, maar het formaat is ook zo geweldig voor de iphone dat ik dat wel zo handig vind!!

    Lieverd, grote knuffel
    Liefs van een dik verwende Mir

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! jij hebt niet stil gezeten zeg! wat een leuke spulletjes. En die tassen voor Sjors en Mikki zijn echt super geworden! Die wil ik graag op de foto zien samen met hun tas (hihi)

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen