maandag 30 augustus 2010

Weer oppassen op Madeleine

Hallo!

Afgelopen zaterdag was het weer feest in huize Reultje!! Rond een uur of half 11 kwam Madeleine weer spelen! We hebben de hele dag op haar mogen passen en weer erg genoten! Eerst lekker gespeeld, daarna een stukje wezen wandelen en op bezoek geweest. Toen was het alweer tijd voor een hapje eten en daarna zijn we nog even de stad in gewandeld (ik had gehoopt dat ze tijdens het wandelen even in slaap zou vallen, maar ze was niet moe te krijgen)! Rond half 4 haar toch in bed gelegd en na wat tegensputteren is ze toch in een heel lichte slaap gevallen! Bij ieder geluidje gingen haar oogjes weer open! Toen rond 5 uur Maurits en Sannie met de kinderen kwamen was ze in no time klaar wakker en had ze haar armpjes al gestrekt naar me!! Even wennen aan de andere gezichten en daarna een prakje warm eten gegeten. Wij aten met zijn allen frietjes en daar heeft Madeleine ook nog lekker van meegesmikkeld! Na het eten was het tijd voor een badje! Heerlijk gespeeld en met de nodige hulp van Simone en Casper was ze weer fris gewassen en kon ze zo met papa mee naar huis en lekker in haar eigen bedje slapen!

 

Voor mij was het hoogtepunt van de dag dat ze voor het eerst mijn naam zei! Met zo'n lief klein stemmetje....TAJA....SMELT!!!!

Tot snel!
Posted by Picasa

2 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een knappe meid! Ik vond het leuk om haar in de winkel even te zien. Ze was even verlegen, maar er toch nog n een lachje vanaf. Ze boft echt met zo'n Oom en Tante!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tanja,
    Ik kan me goed voorstellen dat je graag oppast. Ze ziet er lief uit!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen