zondag 19 september 2010

Nieuwe kaartjes

EINDELIJK heb ik dan even tijd om weer wat te knutselen! Vandaag had ik een kraamfeestje van Odin. Mijn vriendin kreeg 30 juli een zoon, vandaag was het kraamfeest. Natuurlijk wil ik dan een eigen kaart geven met de naam van de baby erin verwerkt. Ik was er al eerder aan begonnen, maar ik liet het liggen omdat ik eerst andere dingen moest doen. Vandaag moest het af zijn, dus gisteren ben ik achter mijn knutseltafel gaan zitten en heb ik een hele nieuwe kaart gemaakt. Het is een klein kaartje gemaakt met een flapje waarachter ik geld heb gestoken. Verder heb ik natuurlijk mijn favoriete stempels en papier van Eline gebruikt! (Ik verheug me nu al op haar boek dat in oktober uit gaat komen!) Wat bloemetjes erbij en dit, samen met een hartje dat ik zelf maakte en ook bestempelde met dezelfde stempel als op de kaart, ingepakt. Ik zag net met verkleinen van de foto dat ze wel van slechte kwaliteit zijn. Moet toch eens op zoek naar een andere snelle rits rats camera.

Maar goed, hier dan toch het resultaat:


Verder is een andere vriendin van me een tijdje geleden verhuisd. Ook daar heb  ik nog geen kaartje naartoe gestuurd. Vandaag heb ik de kaart gemaakt en morgen gaat ie op de post, dus ook deze kaart laat ik even zien.

Nu nog een kaartje maken voor een verjaardag en donderdag geef ik ook nog een workshop. Maar eerst nog even genieten van het weekend dat alweer bijna voorbij is!

Leuk dat je weer even een kijkje kwam nemen!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Leuk! je kan toch zulke leuke lieve kaartjes maken. We moeten snel wat afspreken hoor!
    Ik heb deze week vrij! Alleen woensdag moet ik werken!

    X San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, Tanja, deze had ik nog niet gezien. Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen