zaterdag 23 oktober 2010

VERGIST!

Oeps, ik heb me gisteren vergist. We waren uit eten met vrienden en daarna keek ik even in de agenda van mijn telefoon en kwam erachter dat ik volgende week zaterdag pas workshop bloemschikken heb....jammer, want ik had me er natuurlijk alweer op verheugd! Maar goed, nu heb ik het dus nog tegoed!

Vanmorgen even heerlijk uitgeslapen en daarna even een condoleance kaart gemaakt. Dat zijn de mindere kaarten om te maken, maar wil 'm toch even laten zien hier. Het is een zeer eenvoudig kaartje geworden....


Nu ga ik een begin maken met het opruimen van mijn hobbykamer, want het lijkt wel of daar een bom is ontploft!!! Wat een troep kan ik toch maken!

Groetjes Tanja!

1 opmerking:

  1. Hi hi hi,maar goed dat je nog niet in de auto zat.
    Tja als je gaat knutselen komt er altijd troep Tanja.

    Fijn weekend en tot de volgende week op de workshop,

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen