maandag 13 december 2010

Workshop!

Afgelopen zaterdag gaf ik een workshop aan 4 wel heel enthousiaste dames! Een uur of 4 zouden we wel bezig zijn, maar deze dames wisten van geen ophouden en bleven de bakplaat vullen met hun mooie creaties! Het was weer een succes en de dames gingen een stuk later dan gepland naar huis met een zak vol mooi kralen! Tijd om er nog een ketting van te maken was er niet, maar deze dames weten van wanten en gaan er fijn thuis mee aan de slag!

Een kleine impressie van de kralen....


Het was een erg gezellige middag!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Ohw, als ik die foto zie krijg ik weer een flashback naar onze workshop! Dat was alweer een tijdje geleden he?
    Leuke kralen hebben de dames gemaakt! Ze zullen thuis wel mooie kettingen hebben gemaakt.

    Groetjes San

    P.S: Ik heb geen vogelhuisje gekocht! Ze waren heeeeeel erg duur. Ik moet har maar eens lief aankijken hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tanja,
    Je kunt zien dat de dames enthousiast waren. De kraaltjes zien er fleurig uit!
    Leuk dat jij deze workshops geeft (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen