woensdag 5 januari 2011

Sjaal gehaakt

In mijn vakantie heb ik een sjaal gehaakt. Ik kocht een hele poos geleden wol en wilde er eens iets van gaan breien...begonnen aan het breiwerk, maar dat bleef maar liggen. Ik vind haken super leuk, dus besloot er een sjaal van te haken.

Het resultaat (op de foto is de sjaal dubbel gevouwen):


Verder ben ik nu even nergens mee bezig, ben druk doende me aan mijn goede voornemen te houden...en dat is dat ik wat netter in huis ben, dus elke avond ruim ik braaf de vaat op en loop een rondje door huis om alle kleine rommeltjes op te ruimen. Nu staat er een machine was te draaien en de strijkwas is alweer klaar! Ik ben trots op mezelf! Nu zien hoe lang ik het vol houd ;)

Duik even lekker met een tijdschrift de bank op! Tot snel in ieder geval!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen: