woensdag 23 februari 2011

3 luik, krans en award.

Al een tijdje af, maar vanavond had ik dan eindelijk de tijd ze op te hangen! Mijn 3 luikje....leuke kleine schilderijtjes bespannen met mooi stof van Tilda. Ben er zeer tevreden over!!! Ik heb ze op het kleinste kamertje van het huis gehangen....aan de andere kant hangt een mooie krans met schelpen die ik jaren geleden maakte, maar ik vind hem nog steeds zo mooi dat ik een beetje in dezelfde kleurstelling iets leuks op wilde hangen. Met een rood tintje erbij zind ik het helemaal af zo! Nu alleen nog leuke foto's bij bestellen van alle dames, van mijn vriendin kreeg ik al een leuke schoolfoto van haar 4 meiden, dus die past er al mooi op!




Verder kreeg ik afgelopen week tot 2 keer toe deze award:


Een keer van Judith en een keer van Dorien! Dames bedankt! Leuk om zoiets te ontvangen...

Ik mag deze award nu gaan doorgeven aan andere blogsters:
Ik geef hem graag door aan 1 persoon en dat is Julliette, mijn bloemschik vriendin. Ze doet nog niet heel erg veel met haar blog, maar dat zal vast komen in de toekomst, want ze maakt erg leuke dingen!

Ik zag dat mijn nicht/vriendin San hem al ontvangen had, anders had zij hem ook gekregen...

Groetjes Tanja

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke 3 luik! Die kan je iedere keer veranderen en aanvullen,leuk hoor!
    Ik zag dat jij ook een Award had gekregen! Hihi, ik had er ook een!
    Het was dinsdag wel gezellig! Als ik niet meer zo moe benkom ik snel even langs. Morgen heb ik eindelijk een dag vrij, en heb ik helemaal niks gepland ... Ik ga gewoon helemaal niks doen! Eigenlijk ben ik gewoon toe aan vakantie!

    Dikke kus San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tanja,

    Via google kwam ik op uw blogje terecht, wauw wat een mooie blog met leuke werkjes op ség!!

    Ik ben je gelijk komen volgen hoor :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh, love the pretty frames with the cute photos! And, lovely job on the seashell wreath.
    xo,
    Sena

    BeantwoordenVerwijderen