dinsdag 8 februari 2011

Alweer borden....

Een hele poos geleden maakte ik deze borden voor onze nichtjes Celine, Esmee en Madeleine. Helemaal in de stijl van hun nieuwe slaapkamertjes (ze zijn nog niet zo lang geleden verhuisd). Ze hebben van allerlei spulletjes van pip stof, er was nog wat stof over en daar heb ik deze borden mee gemaakt. De dames waren er erg blij mee!


Ik krijg trouwens regelmatig de vraag hoe ik deze borden maak. Als basis gebruik ik een 3D schildersdoek, daar leg ik een laagje fiberfil op en daaroverheen de stof die ik wil gebruiken. Het geheel niet ik met een tacker aan de achterzijde vast, goed strak en de hoekjes netjes "onzichtbaar" naar binnen stoppen. Dan het geheel naar eigen wens versieren met kant, lint, bloemen knopen hartjes en klaar is je foto/prikbord! Erg leuk om te doen!

Nu ben ik nog bezig met een drieluikje van prikbordjes voor op het toilet bij ons. Ik hoop ze deze week af te krijgen!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze mooi geworden! Daar zullen ze wel blij mee zijn. Het zal ook wel heel erg mooi in hun nieuwe kamertje staan.
    En het blijft leuk om ze te maken he?
    Tot snel?

    X San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ... en alweer zulke prachtige, Tanja! De gehaakte bloemetjes, ik vind ze geweldig. Super kleuren en zoooo mooi gemaakt. Momenteel probeer ik via tutorials op you tube te leren haken (-:
    Welk merk wol gebruik jij?
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen