zaterdag 5 maart 2011

Een weekje alleen...

Afgelopen week was manlief op wintersport. Ik ben niet zo van de ski-vakanties, dus bleef ik thuis....
Wat doe je als je een week alleen bent...ik was van plan een hoop te gaan knutselen, maar werd door iedereen uitgenodig om te komen eten. Het was telkens zo gezellig dat ik bleef hangen en vaak veel te laat weer thuis kwam en gelijk mijn bed in rolde!
Zaterdag ben ik een dagje op stap geweest met mijn lieve vriendinnetje uit Kamerik....ow wat was het gezellig! We shopten in Utrecht, liepen over de "bloemenmarkt" en aten s'avonds de meest heerlijke tapas in Bodegraven! Laat in de avond tufte ik nog naar huis want mijn twee lieve nichtjes logeerden bij opa en oma en die wilde ik ook nog zien natuurlijk!


Zondag zijn we wezen ponyrijden in de stromende regen, De meiden genoten ondanks het weer!


Na het ponyrijden hebben we thuis heerlijk iets warms gedronken en onder een deken tv gekeken, helaas was het toen al snel tijd om de meisjes naar huis te brengen!


Verder had ik deze week ook nog 2 verjaardagen en tussen alle gezelligheid door zat ik dus af en toe op mijn knutselkamer om een kaartje te maken.




Gelukkig komt manlief morgenochtend weer thuis! Carnaval vieren doen we niet, hij gaat maandag gewoon weer werken. Ik heb wel maandeg en dinsdag (verplicht) vrij, dus wie weet kom ik nog aan wat knutselwerk toe, maar ik heb ook nog een mooi boek liggen waar ik in wil beginnen, dus ik zie het wel!

Zaterdag ga ik met mijn  moeder, een vriendin van haar en mijn nicht San naar de knotsgekke kaarten en scrapdagen en de handwerkbeurs in Den Bosch en zondag sta ik op een hobbymarkt in Meijel, daar wil ik ook nog wel wat voor voorbereiden!

Nu ga ik vlug naar bed, des te eerder is het morgen ochtend en ben ik weer samen!

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. I would love to see a flower market like that! Very cute cards and even cuter kids!
    xo,
    Sena

    BeantwoordenVerwijderen