zondag 8 mei 2011

Communie

Hallo allemaal!

Vorige week zondag hadden wij communie van Esmee. Ik maakte natuurlijk een leuke kaart om haar centjes in te doen. Ze is aan het sparen voor van alles, dus dit kwam het beste van pas! Ik maakte de kaart naar voorbeeld van een kaart uit de Cards Only, het is weer eens iets anders als een standaard "rechte" kaart. Ik vond het erg leuk zo'n kaart te maken en kreeg meteen zin om nog een kaart te maken. Deze iets simpeler en wél recht, maar qua kleuren vind ik deze ook erg mooi geworden.

Ik gebruikte voor beide kaarten papier uit de blok van Eline Pellinkhof...






Nu kruip ik ondaks het mooie weer even achter de naaimachine. Er staan al een hele tijd wat bestelde projectjes in de wacht en ik wil er twee vandaag graag afmaken. Ik ben alleen thuis, dus heb de tijd aan mezelf! Einde van de middag ga ik naar moeders!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes!!!! Jij kan dat toch leuk hoor! Mijn naaimachine staat onder een dikke laag stof! Met dit weer komt het er gewoon niet van. Ik zit lekker in de tuin te haken! Ik bel je snel weer!

    X San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Tanja,
    Heb je een gezellige namiddag bij je ouders gehad? Een prachtig cadeau heb je gisteren gegeven, heel mooi!! Net als deze kaarten van vandaag. Het is weer goed te zien hoe zorgvuldig en netjes jij alles maakt, complimenten!
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen