woensdag 22 juni 2011

Bloemschikken

Afgelopen zaterdag stond er weer bloemschikken op het programma. Helaas de laatste keer voor de vakantie. We waren maar met z'n tweetjes en Dorine natuurlijk! Ach het was heel gezellig, lekker gekletst, in de winkel rondgekeken en natuurlijk een mooi bloemstuk gemaak. Veel verschillende materialen gebruikt deze keer. Het werd een echt zomers stuk met zelfs schelpen erin verwerkt!


Nu ben ik net terug van de wandel vierdaagse. We zitten op de helft nu. Morgen en vrijdag nog en dan hebben we er 20 km op zitten...plus wat extra, vandaag hadden mensen die lollig wilde zijn de borden verplaatst en hebben we over het hele stuk dat normaal 5 km zou zijn wel bijna 2 uur gelopen, de meiden (Daphne en Debbioe, de oudste twee van mijn vriendin waren erg moe na afloop) kregen een lekker ijsje van de organisatie om de "pijn" te verzachten. Ze zullen in ieder gaval goed slapen vannacht! En ikke ook hoor! Duik nu lekker mijn bedje in!

Tot snel!

2 opmerkingen:

  1. Hallo Tanja,
    Jij bent hier goed in! Ik kan me voorstellen dat jullie huis door jouw bloemkunstwerken elke week een stuk gezelliger is.
    Slaap lekker en veel succes morgen (zonder omleiding, hihi)
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Tanja het was weer gezellig hé.

    Tot na de vakantie;)

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen