zondag 19 juni 2011

Guus meeuwis 2011

Hallo!

Ow shame on me! Ik heb alweer een hele tijd niets meer gepost hier! Ik ben erg druk geweest met van alles dat niets met knutselen te maken heeft. Gelukkig heb ik afgelopen weekend weer de nodige tijd in mijn hobby paradijs doorgebracht en alles dat ik maakte zal ik komende week allemaal laten zien hier!

Afgelopen donderdag ging ik met mijn vriendin Lilian naar het concert van Guus Meeuwis! Wat hadden we een geluk! De hele dag heeft het geregend en precies tijdens het concert was het droog en bleef het droog! Het was een fantastisch concert! De sfeer was geweldig en als klap op vuurpijl was de surprice act van Doe Maar! We hebben genoten, gezongen gedanst en gelachen....Tranen gelachen onnozel gedaan om met Guus te spreken...Jammer dat het altijd zo snel voorbij is!

Een kleine impessie:


Komende week dus meer, ik heb verschillende kaartjes gemaakt, gisteren weer bloemschik workshop gehad en ook voor vaderdag iets leuks gemaakt!

Tot snel dus maar weer!

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Het is goed te zien, dat jullie hebben genoten (-: Leuk!!
    Natuurlijk kom ik weer kijken, als je iets plaatst. Het is namelijk altijd leuk om hier op blogvisite te zijn (-:
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen