zondag 25 september 2011

Tag ... You're it


Ook ben deze week getagd en ik mag wat over mezelf vertellen...

1. Ik woon in het zuiden des lands samen met mijn man Ric.
2. Ik knutsel al zo lang ik me kan herinneren. Vroeger gaf ik zelfs knutsel feestjes met mijn verjaardag en wilde alle kindjes wel naar mijn feestje komen!
3. Tegenwoordig knutsel ik in mijn eentje op mijn hobby kamer (heerlijk met een muziekje erbij!), samen met mijn nicht San, of met mijn nichtjes Mikki en Sjors, de kindjes van mijn vriendin of tijdens workshops die ik wel eens geef.
4. Ik vind heel veel leuk, kaarten maken, haken, bloemschikken en naaien.
5. Ik heb nog meer hobby's, ik wandel elke avond een uur met mijn moeder, ik golf af en toe en lees erg graag. 6. Samen met mijn man Ric ga ik graag naar de bioscoop en reizen we erg graag en vaak en tijdens die reizen ben ik natuurlijk altijd op zoek naar leuke hobby materialen en ideetjes!
7. Onze favoriete reisbestemming is New York. Ik wil er eigenlijk wel elk jaar een keer naartoe!
8. Ik ben druk aan het lijnen, inmiddels ben ik 11 kilo lichter en wil nog behoorlijk wat afvallen! Maar het gaat goed!
9. Ik beloon mezelf voor elke kilo die ik ben afgevallen met een stukje PIP servies...mijn kast begint al behoorlijk vol te raken!
10. Ik ben een huismus, ik ga graag op vakantie, maar vind het ook heerlijk om gewoon lekker thuis te zijn (en om dan lekker te knutselen)

Ik wil graag taggen:
Dorine

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Knap van jou, Tanja, afvallen is niet makkelijk. Super, ga zo door! En jezelf verwennen met PIP is alleen maar leuk!
    Groetjes,
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke top 10!
    En die 11 kilo! Dat vind ik echt super van je! We gaan binnenkort lekker samen shoppen!

    X
    San

    BeantwoordenVerwijderen