vrijdag 21 oktober 2011

Appeltjes

Afgelopen weekend op de  hobby markt maakten ze erg leuke bloemstukjes van allerlei materiaal uit de tuin. Mijn vriendin en ik hadden het erover en ze zei dat ze een boom vol kleine rode appeltjes had, of ik die kon gebruiken...Natuurlijk!!

Dus kreeg ik afgelopen week een doos appeltjes en een doos hortensia en wat groen, met dit alles en wat spul uit mijn eigen tuin maakte ik vier stukjes, inmiddels heb ik ze allemaal kado gedaan en was iedereen er erg blij mee.

Een kleine impressie wan wat ik maakte:


Verder was er natuurlijk de verjaardag van Mikki, ze was erg blij met haar kussen zoals je op onderstaande foto kunt zien! Het boekje was een van haar mooiste kado's! Ik laat van de week wel even foto's zien.


Fijn weekend!

Groetjes Tanja

3 opmerkingen:

  1. Super, zijn die appeltjes!! Die staan erg mooi in je stukjes! Niet gek, dat iedereen er blij mee was!!
    Zou ik ook zijn!

    Ik vind het kussen ook leuk geworden. Mooie kleurtjes heb je gebruikt! Lekker fleurig !

    Fijn weekend.

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, die stukjes, toch ook een beetje herfst-achtig met die rode appeltjes. Je hebt er toch wel eentje zelf gehouden??? Niet altijd alles afgeven, hoor..
    Enne..je maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar het foto-boekje dat je hebt gemaakt, wel laten zien, hoor!

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen