zondag 9 oktober 2011

Bloemschikken

Gisteren ben ik weer wezen bloemschikken. We hebben een erg leuk herfst stukje gemaakt. De vorige krans zag er niet meer zo mooi uit, dus het werd tijd om iets nieuws te maken voor op tafel.

Zie hier het resultaat!

Vorig weekend toen het nog zo'n prachtig weer was heb ik lekker aan de tuintafel een krans met kunstbloemen voor mijn schoonouders gemaakt. De wens was om het in zwart wit te maken. Gelukkig kwam ik bij de Xenos zwarte kunstrozen tegen en met een kunststuk die we nog hadden liggen heb ik deze krans gemaakt: Het was zo gepiept! 


Daarna kon ik nog genieten van het zonnetje....inmiddels staat hier voor het eerst de verwarming zachtjes aan...ook wel weer knus! En meteen heb ik zin om weer heerlijk te knutselen. Ik ben kussens aan het haken. Twee zijn er bijna af, maar die laat ik even liggen...eerst een kussen voor Mikki haken. Komende week is ze jarig en ze wilde een gehaakt kussen en minifotoalbum voor haar verjaardag. Inmiddels ben ik met alletwee druk aan de slag! 


Fijne zondag en tot snel!

Groetjes Tanja

2 opmerkingen:

  1. Bloemschikken was weer erg leuk!
    En die zwart/wit krans is ook erg mooi geworden.
    Even een waarschuwing! Kussentjes haken is verslavend!!!!!!
    Ik bel je nog voor volgende week.

    X
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat herfst-stuk; daar heb je weer een aantal weken plezier van. Die krans is ook erg mooi, al hou ik persoonlijk meer van de kleuren van het eerste stuk.
    En ook de kleuren voor het kussen zijn erg leuk: ben heel benieuwd. Hier is het haakvirus ook uitgebroken...met de nodige haakstress erbij af en toe.

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen