maandag 16 juli 2012

Lavendel

Vorig weekend was het erg mooi weer. De lavendel struiken bij de buren van mijn ouders waren toe aan een flinke snoeibeurt. Met het afval hebben we mooie kransen gemaakt. De lavendel is al ver uitgebloeid, maar als je de krans met rust laat dan kun je er best nog plezier van hebben. Je moet er niet aan rammelen, want dan blijven er alleen nog maar kale takjes over ;). Het blijft zo leuk om te doen, een krans maken!!


Ik weet niet of er iemand van jullie facebook heeft? Op mijn werk heb ik nu een zakelijk facebook aangemaakt. Hier gaan we leuke akties op zetten, voorbeelden van nieuwe technieken en in de toekomst ook filmpjes. Als je nu "vind ik leuk" aanvinkt en een bestelling plaatst in de webwinkel dan krijg je een leuke stempel kado!

Gisteren en eergisteren heb ik wat kaartjes zitten maken, het is er nu echt het weer voor! Ik ga wat berichten klaarzetten voor komende week, ik vind het leuker telkens iets te laten zien dan alles in een keer...

Groetjes Tanja

6 opmerkingen:

  1. hoi tanja
    Wat een leuke krans die zou hier ook heel mooi hangen Maar ja heb geen tijd nu om te maken Ik hou hem ingedachten misschien ooit De kaartjes roepen hier die gemaakt willen worden
    groetjes gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach Gonny, dat is ook erg leuk om te doen, vooral met allemaal nieuwe spullen!! Ik wissel kaarten maken af met bloemschikken naaien en kralen maken van klei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tanja,

    Wat een mooie krans en wat steekt die kleur mooi af tegen de muur. Ruikt hij ook zo lekker?

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petra, hij ruikt naar lavendel ;) dus ruikt heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Super! Ik wist niet of de geur nog zo ruikt als hij al zo ver is uitgebloeid. Geniet ervan want dat ruikt heerlijk :-)

      Verwijderen