vrijdag 14 september 2012

Een trouwkaartje...

De dochter van vrienden ging trouwen en daar hoort een mooie kaart bij! Op de uitnodiging was een foto van hen verwerkt en ik vond het wel leuk deze ook op de kaart te verwerken.


Ik heb hierbij weer de Multi frame die van Nellie Snellen gebruikt, de grootste voor het onderste hart en met de vorm daarna heb ik de foto uitgesneden. Op de rand bracht ik stippen met de pointura verf aan. Ik grbuikte een stuk kant, roosjes van de action en uit New York. De tekst heb ik met embossing poeder bewerkt en de tekst onderaan is met zo'n ouderwetse tang gemaakt. 

Ik kreeg de dag na het huwelijk een mailtje dat ze de kaart zo mooi vonden dat ze hem in gingen lijsten! Leuk toch!

Morgen een blogje over haken....

Groetjes Tanja

1 opmerking:

  1. Mooi en zo persoonlijk!
    Het papier van Eline heb ik vandaag ook gebruikt (-:

    BeantwoordenVerwijderen